1 advent!

När första ljuset brinner

står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent.


Nu är Lowe inne på dag 5 med sin magsjuka, och jag kan tyvärr inte se någon förbättring.
Han sover..sover som en stock. Han vill leka men orkar inte, och jag önskar att jag kunde trolla honom frisk.
Jag känner mig litet hjälplös.
När  han vaknade i morse var ögonen igenklistrade med gegg, dumma ögoninflammation.

Igår kväll var jag på fest, en våning upp hos min granne/nya vän.
Jag blev bjuden på goda drinkar, och fick träffa nya roliga människor.
Det var skönt att få slappna av
.Jag gick ner till mig klockan 12.
Jag kom inte hem nykter.
Klockan 05:30 var jag tvungen att gå upp och tvätta...
Så nu sitter jag här med min 2:a kopp kaffe och försöker vakna till.


Kommentarer


Postat av: Tessi

Hoppas Lowe blir bättre snart!!

2008-11-30 @ 18:52:44
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin

Postat av: Pierre

Jag är inte ett dugg förvånade om dom var med på ett hörn haha

2008-12-01 @ 23:44:33
URL: http://lovemetal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: