IKEA!

Martin & Lowe är sjuka :(
Så jag lämnade Ellioth på dagis och åkte med min vän Sophia till IKEA ett tag, bara för att få komma hemifrån en stund.
Jag köpte rätt mycket grejjer..men eftersom jag så ekonomisk i mitt handlande så blev det inte så dyrt :)

Sedan tog vi en tripp till ICA Maxi också, de hade så billiga ljusstakar...så nu har vi våra allra första ljusstakar och julstjärna!
Passade på att köpa tomtebloss och datum-ljus också.
På söndag är det dags att pynta!
Har ett år gott så fort???Det är redan Jul igen.

Vi har fotografering av barnen i eftermiddag....nu blir det ju inget syskonkort...och jag vet inte om jag vill ta dit Ellioth själv, för han är den som minst vill sitta framför en kamera.

Nu ska jag njuta av en elelr två koppar kaffe.

Blir nog mer blogg ikväll.

Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: