Magsjuka?

Hej hopp!
Idag lämnade jag och Ellioth Lowe på dagis på förmiddagen, sedan gick vi in till BVC för Ellioths 4-årskontroll.
Jag tror inte han var så sugen på det, för han ville inte svara på frågor, inte testa synen..vi får komma tillbaka i Januari.

På eftermiddagen lämnade jag Ellioth på kyrkis och tog med mig Lowe till öppna förskolan.
Idag var det lite folk jag kände, alltid skönt att kunna  prata av sig och njuta av två koppar kaffe.

När vi kom hem vid halv fem så la jag Lowe, han var hängig, och så började jag laga mat så att Martin skulle få färdig mat när han kom hem från jobbet.

Klockan 18:10 gav jag och Ellioth upp..maten hade varit klar hur länge som helst och vi hade inte sett till Martin.
Maten var skitgod..riktigt jävla god.

Vi njöt av maten och jag diskade av allt direkt efteråt.
Då hör jag hur Lowe skriker inne i sängen, jag går in och är precis på väg att lyfta upp honom när det kommer världens spyfontän!!!!
Så jag lyfter en nerspydd Lowe ut i duschen, då hör jag hur dörren öppnas...nu kom Martin hem..
Det var lite turbulent, hela golvet och hela sängen var full med kräks.

Efter att vi städat kom nästa omgång kräks..och diarré..och så lite mer kräks.

Jag är helt slut..

Barnen sover.

Jag hoppas att det inte är magsjuka..jag hoppas att det inte är magsjuka.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: