Ny blogg

Hejsan!

Jag har börjat om från början.
Jag fixade en ny blogg.
Jag visste inte att det var så många som faktiskt var intresserade av att läsa min blogg.

För er som inte känner mig så är jag 21 år gammal.
Jag bor tillsammans med min sambo och mina två barn.
Jag har snart bott i Karlstad i ett år...vad fort tiden går.


Idag var båda mina änglar på dagis.
Jag passade som vanligt på att städa, jag har alltid hatat att städa, tills nu.
Jag har funnit det väldigt tillfredställande på sista tiden..jag har blivit oerhört pedant.. dom som känner mig riktigt nära kommer nog bli rätt förvånade.
Så nu sitter jag och tittar ut över min fina rena hem..rätt skönt att kunna gå o lägga sig med gott samvete.

Godnatt vänner.

Kommentarer


Postat av: Tirre

Det känns tryggt då finns det hopp för mig med... vad gäller ordningen eller kanske ska säga oordningen

2008-11-26 @ 22:53:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: