Dagen efter F-dagen.

Jag vaknade helt utvilad igår, och fick en födelsedagspuss av Ellioth.
Martin och Ellioth gick till jobb och dagis.
Jag blev kvar hemma med lillman.
Han sov i fyra timmar i streck på förmiddagen.
T & R kom med prinsesstårta till mig (inte bra för vikten,men det var ju ändå min f-dag).
Vi fikade och pratade, skrattade.
Jag känner mig levande med dom.
Jag är verkligen tacksam över all uppvaktning igår, telefonerna här hemma pep & ringde hela dagen.
Jag fick världens finaste bukett blommor av Martin,
På eftermiddagen gick jag och Lowe på promenad in till stan.
Vi hann bara komma hem från stan så ville Lowe sova igen.
Kvällen blev mysig, med god mat och närhet.....

Idag gick jag upp tidigt och försökte vara duktig att äta frukost, men det går inte, jag kan inte äta på morgonen.
Religion i skolan.
Sedan rusade jag in till stan och bytte en klänning jag köpte igår (som mina bröst inte fick plats i!!).
Nu har jag precis ätit sallad och druckit massa vatten.
Snart ska jag till skolan igen och ha redovisning.
Ikväll ska jag och T på musikal!!! Jag tror att vi kommer få en helgrym kväll!
Det kommer en rapport i morgon.
Nu ska jag leta upp en artikel om EU.

Sanningen är att jag inte bryr mig om dig längre....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: