Du vet ingenting om vad jag vill.

I morse vaknade jag helt utvilad, och det brukar betyda att jag har försovit mig, så jag kastar mig upp ur sängen och kollar på köksklockan som visar 05:50....
Hur är detta möjligt!?
JAG vaknar helt utvilad 05:50 på morgonen!?
Det var nästan så jag blev förbannad på mig själv.
Det var ju bara att göra sig i ordning medan alla andra sov.
klockan 06:30 lapade jag sol på balkongen, då rasslade det till inne i lägenheten, min pojkar hade vaknat.
Då blev det kaos hemma, kläder flög hit och dit.
Till slut kom jag iväg med Ellioth till dagis.
Jag gick till skolan och kände mig full av liv när vinden rufsade om håret på mig, musiken i min ipod fick mig att le hela vägen.
Efter första lektionen kom Martin och Lowe och hämtade mig vid skolan.
Vi åkte och storhandlade på Maxi, sedan åkte vi hem och käkade.
Vid 12:15 gick jag in till staden för att träffa H och hämta ut mina biljetter till Rocky Horror Show.
Ja, jag blev så såld i lördags att jag ska gå och se den igen i slutet av veckan tillsammans med T.
H och jag gick till skolan. Sista lektionen gick verkligen segt.
Jag har bestämt mig för att plugga en termin till på komvux.
Jag skjuter upp universitetet ett år till.
Jag tänker ta ett "ryck-upp-dig-och-bli-frisk" år innan jag ska sitta i skolbänken tre år i sträck.
Ikväll blir det chai latte och soffan för min del.
Jag orkar inte umgås med någon just nu.
Det går inte.

Du, du tror att du, att du räcker till
Du, du tror att du har fått som du vill
Men du vet ingentig om vad jag vill, nej du vet ingenting om vad jag vill.....

Kommentarer


Postat av: natalie

fyller inte du år idag? ;p eller minns jag helt fel? haha, grattis iaf =) hoppas du får en bra och fin dag!

2009-04-21 @ 09:53:52
URL: http://nattooo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: