Helg.

Igår morse vaknade alla på gott humör. Vi åt frukost och fixade oss.
Vi tog våran fina bil och åkte på utflykt till svärisara. Men när vi kom fram var de inte hemma.
Vi tog en tur till Martins bror och hans familj.
Vi grillade korv ute och hade det helmysigt.
Senare åkte vi upp till svärisarna igen. Martin är så stolt, man kunde inte få bort leendet från hans läppar när han stog där och tvättade bilen.
Framåt kvällen åkte vi och storhandlade.
För första gången på evigheter somnade jag och min kära redan klockan 21:30.

Idag vaknade jag helt utvilad. Härlig känsla.
Vi gick ut i solen och lekte i lekparken.
Jag blev sugen på att åka bil, så vi åkte ut till Bergvik och shoppade lite.
När vi kom hem kom jag på att jag måste köpa fler kollegieblock, så vi tog en promenad in till staden.
Det blev lite mer än bara skolsaker, barnen fick nya vårskor också.

Nu ikväll hände det som ingen vill ska hända.
Lowe har blivit magsjuk...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: