Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Det är redan fredag, hur gick veckan så fort?
Jag hade en diskussion med Ellioth för några dagar sedan då han undrade hur man ska göra för att veckorna ska gå fortare.
Jag berättade pedagogiskt för honom att man inte kan stressa veckorna, men Ellioth är envis och ville inte alls lyssna på vad jag sa.
Jag förmodar att han kom på nåt sätt att stressa veckorna, vart tog annars denna vecka vägen!?
Jag känner mig så stressad just nu.
Jag måste egentligen sitta och plugga hela helgen, men min fina J kommer till mig i morgon!
Jag kan ju inte sitta med näsan i bäckerna då.
Vi har ju inte träffats på hur länge som helst.

Har du någon gång dömt en annan människa för fort? utan att faktiskt ha pratat med personen i fråga?
Det gjorde jag, men nu är jag vän med den fina människan.

"Trattkantarell, fåntratt.....eller bara tratt..."






Kommentarer


Postat av: Annika

Jag är superglad att vi blev vänner! Du är en utav de skönaste människorna jag träffat! Bara så att du vet :D

2009-08-28 @ 21:46:48
URL: http://ieattheworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: