Hoppsan sa.

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen.
Skolan började i måndags, helt fantastiskt roligt, men jag har verkligen vart helt utpumpad på kvällarna.
Jag och barnen har vänt på dygnen totalt i sommar, så nu har vi varit utmattade av att få rutin på vardagen.
Det ger sig snart.
Skolan är som sagt helt fantastisk!
Jag har bra lärare och bra vänner, kan det bli bättre?
Barnen trivs jättebra på sitt nya dagis, vilket underlättar nu när jag studerar heltid.

Min mage växer och mår bra (14+5), det går fort.
Jag måste springa på toaletten hela tiden dock och så är min rygg öm...

Det har egentligen inte hänt så mycket sedan sist jag skrev, förutom att vi äntligen har köpt de sista möblerna vi skulle ha.
Idag har jag orkat skruva ihop en av tre hyllor.
Vi ska ta en heldag i morgon med att få i ordning på den här lägenheten en gång för alla.

Jag är fortfarande rökfri, två månader nu för att vara exakt.
Jag har märkt att mina naglar har blivit långa, jag bet jämt på naglarna när jag rökte.
På ett sätt är det skönt att vara rökfri, men varför kan jag sakna det så mycket?
Hur kan man sakna något som verkligen inte gör någonting bra för dig!?
Jobbigast är det just nu i skolan, alla står ute och röker på rasterna, jag brukade också stå där...
Jag kämpar.


Möt mig nu som den jag är
håll mitt hjärta nära dig,
gör mig till den jag ska bli
och lev i mig.



Kommentarer


Postat av: Pillargontanten

Hej hopp! Härligt att du är på G igen, och att vardagen kommit med stormsteg!

Hoppas allt är bra med barna och magen:O)

Såg att Din Martin gjort konvolut till Singel åt bandet min grabb och rorsa spelar i :O) Hotwood :O)

2009-08-24 @ 19:10:15
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: