hoppsan sa

det var ett tag sen jag skrev och jag har fått strikta order att börja skriva igen :D

detta har hänt *spännande musik*:
  1. Jag bröt tån för några veckor sedan och har fortfarande ont!
  2. Hela familjen har varit sjuka flera gånger.
  3. Jag har haft många prov i skolan och hittills varit bra på alla (två resultat väntar)
  4. Jag har börjat längta efter fler barn.
  5. Jag har mått dåligt.
  6. Jag har mått bra.
Igår kom min mamma, jag har saknat henne!!
Jag har lov nu vecka 9.. men har två stora skolarbeten att göra, så ingen ledighet för mig.
I morgon ska jag och mamma åka och handla.
Jag saknar alla mina vänner.
Jag saknar Tingstad.
Jag saknar Emma där borta på Nord-Irland.


Kommentarer


Postat av: din granne

hahaha. jag älskar verkligen knäppa människor på blocket:P vi får ta och hitta på något nästa vecka. vill träffa din mamma:)

2009-02-20 @ 12:00:48
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: