Kvällen nu.

Idag hade Lowe varit sig själv på dagis, fröken ville inte att jag skulle ta med honom hem, det tar jag som ett bra tecken!
Ellioth hade blivit knuffad ner i en vattenpöl på dagis, så han var inte lika road över sin dag.
Jag och Tonje blekte håret på varandra idag. Jag VET att jag är lite för impulsiv ibland. Så nu är luggen ljus igen.

Idag tänkte jag tillbaka på när jag och Martin kysste varandra för första gången. Jag stod och diskade när minnena strömmade genom mig som en varm våg. Jag fnittrade och rodnade för mig själv. 
Det är så skönt att få fram de där flaxande fjärilarna i magen, man blir påmind om den kärlek vi har.


Till D:
Jag är så glad att jag har hittat dig. Finns här för dig. Glöm inte det.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: