Helgen kom & helgen gick.

Jag har haft en internetfri helg igen, skönt vill jag lova.
Vi har varit hos svärisarna ute i skogen.
Att skriva allting vi har gjort skulle ta alldeles för lång tid, så jag ska försöka korta ner det.
Lowe har börjat prata massor, han har också blivit alldeles för modig för sin ålder, vilket har lett till att han utsatt sig för faror så mitt hjärta har suttit i halsgropen ett par gånger, reslutat= "bara" två blåmärken.
Ellioth sköter sig själv ganska bra när vi är där ute, han har ju C att leka med (fosterbarn). Han har hoppat studsmatta för glatta livet, byggt en liten ramp som han hoppat med cykeln över, uppträtt och sjungit så jag tror halva värmland måste ha hört det.
Jag har däremot haft en helg med feber,skallebang och rastlöshet.
Jag har saknat civilisationen.
Men jag har kört bil en hel del och börjat få in snitsen! Jag har till och med lärt mig att backa som ett proffs.

Idag har jag gjort min samhällstjänst och röstat till Europaparlamentet.
Nu sitter jag och hoppas veckan ska gå fort så vi kan åka till Norrköping i helgen.
Begravning den 16:e.
Jag ska säga farväl med sång, hoppas rösten inte brister när tårarna kommer.
Jag är så förvirrad, hur någon bara kan försvinna så.
Vi kommer aldrig mötas i "ringarna", på 113, på HC eller i Kyrkan mer.
Jag kommer aldrig få höra "väckarklockan"-historien igen.
Du är borta.
Vila i frid.

Så vad du än gör, vad du än tar dig för
ska du aldrig släppa taget
om denna osynliga hand
som Herren sträckt dig.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: