Upplösning.

Dagen började med stress.
Martin och barnen blev sena till dagis och jobb.
Jag var duktig och gick inte och lade mig igen efter att de gått, utan jag gjorde mig en latte och tittade på dålig morgon-tv.
Lite senare gick jag och T ut på en promenad, sedan satte vi oss på en filt på en gräsmatta och drack kaffe och åt mackor.
Sen gick jag hem och packade lite, det är helt otroligt hur mycket som ska packas.
Jag borde gå på källaren också, men motivationen till det har inte riktigt infunnit sig än.
På eftermiddagen var det vårfest på Lowes avdelning.
Vi hade med min underbara picknickkorg, som väntat hela året på att få plockas fram.
Vi grillade hamburgare, gick tipspromenad och lekte med alla barnen på gården, det var riktigt mysigt.
När vi kom hem badade vi barnen.
Mamma ringde och ville att jag skulle hjälpa henne att förstå hur facebook fungerar.
Efter mycket om och men somnade barnen i alla fall.
Nu har jag druckit lite kaffe och är ganska nere.
Ingenting går som det ska just nu.
Jag kan inget göra heller.
Jag hoppas bara att turen vänder, så vi lyckas ta oss till Norrköping i helgen.
Jag är så trött på oengagerade personer som inte tar tag i saker!
Nu kanske allt blir förstört och jag får svika människor som redan mår jättedåligt.
Jag är helt hjälplös just nu.
Vad ska jag göra!?

Du tror att du vet allt om allt.
Det gör du inte.
Du kanske inte tycker som jag och det begär jag inte,
men du måste lära dig att respektera att alla inte tycker som du.
Det börjar gå mig på nerverna.
Du har inte alltid rätt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: