Åh, ni fantastiska män som vet hur man angör en brygga.

Idag har jag bara haft en lektion i skolan.
Men jag har pluggat resten av dagen hemma, och jag är långt ifrån klar.
Nu sover barnen så det är bara att sätta igång igen.
Keep up the good work!!

På eftermiddagen pratade jag med Mr.B en stund. Det var skönt att vi kom varann närmre igen.
Det var skönt att få prata av sig, och han hjälpte mig med en del oklara frågor.
Tack för stödet.

Känner mig lite allmänt förvirrad på vissa saker.
Men jag orkar faktiskt inte lägga ner energi på det just nu.
Det är så mycket annat som jag prioriterar i första hand.

"Antingen vet man vad livet går ut på eller så är det bara snurrigt och flamsigt."
Anton Tjechov (1860-1904

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: