Cura posterior.

Idag började dagen bra, barnen sov rätt länge.
Klockan 14 tog vi bussen till Grums, vi gick till ica och köpte lördagsgodis. På väg ut från affären så trodde Ellioth att han sprang rakt mot dörren, men det sa PANG. Han hade sprungit in i en väldigt ren glasruta.
Vi gick vidare på 89-års kalas. Det var lagom mysigt. Mycket folk, liten yta.
Nu kom vi precis hem och jag sitter och tänker.

Jag tänker på gårdagen när jag blev sårad.
Du gjorde mig så illa att jag hade ont i kroppen hela natten.
Du har verkligen visat vart du står.
Det kanske är bra att vi hamnade här uppe, för just nu skulle jag inte kunna se dig i ögonen.
Det gör så ont.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu.
Jag trodde inte det om dig.






Kommentarer


Postat av: Julia

Det här är ju bara nåt som hon får finna sig i, gilla läget

Det är DITT liv det gäller, din lycka... Bara hoppas att hon tar sitt förnuft till fånga och kan vara glad för din skull<3

2009-03-29 @ 21:52:10
URL: http://gnisslia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: