Melankoli och vetekli.

SItter och surar över att röda armén inte kommer som den ska. Jag vill att den ska hålla sig borta, men av rätt anledning. Men jag antar att det kanske blir som förra månaden. Man kan inte göra annat en att vänta och försöka att inte tänka på det.


Idag var det kallt ute, det blåser storm, så solen får inte en chans att värma oss frusna människor.
Snön börjar försvinna, det är inte riktigt vår än. Men det märks att den är på väg. För nu är killen med fotbollen ute på eftermiddagarna/kvällarna igen och kickar med sin boll.

Dagens ord: Attraktiv (kan inte berätta hela historien här, vissa personer skulle bara missuppfatta).

"But our love it was stronger by far than the love
    Of those who were older than we —
    Of many far wiser than we —
And neither the angels in heaven above,
    Nor the demons down under the sea,
Can ever dissever my soul from the soul
    Of the beautiful Annabel Lee"


Kommentarer


Postat av: Jonesy

Varför kunde jag inte fått reda på att du bloggade tidigare för? Nu har jag ju MASSOR att ta igen ;)

2009-03-24 @ 18:33:42
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/

Postat av: Anonym

mjo idioten var igång två inatt:P vilket pucko,..hahh han bor ju inte ens här:P

2009-03-25 @ 12:46:33
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: