natten nu.

Idag har vi städat. städat.

Det är så fint, och det gör mig så glad.
Ikväll har Tonje och Robert varit här. Hon hjälpte mig att färga håret.
Vi fastnade framför tv:n, så de gick precis.
Jag älskar att umgås med er. Jag är så glad att jag har dig Tonje. Du är min själsfrände.

Nu har jag rosa och blont hår igen.. jag kan verkligen aldrig bestämma mig... ni får helt enkelt vänja er vid att jag är en väldigt impulsiv människa. Take It or leave It.

Idag dansade jag och barnen till Mora Träsk. Det var så jäkla kul! 
Nostalgi.
Jag tror det var jag som hade mest roligt, för Lowe tittade väldigt konstigt på mig där jag hoppade omkring helt galen.

Tonje + Erica + Arvikafestivalen + Mora Träsk = SANT. 
eller hur Tonje? 

Kommentarer


Postat av: Jonna

Älskar mora träsk :)

2009-03-08 @ 11:07:02
URL: http://jonnachoona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: