Eurovision.

Vad jag tycker? det ska du får veta, uttråkad som jag är.

  1. Litauen: Nej nej nej, regel nummer 1: sluta förställ rösten människa, man hör inte vad du sjunger!
  2. Israel: Jag är ganska svag för stämsång, men byt kläder...snälla, och ta bort trummorna...
  3. Frankrike: jag tror hon har satt nåt i halsen....
  4. Sverige: en liten tår i ögonvrån får räcka...hejja sverige?
  5. Kroatien: nån som gillar smör? det här var det smörigaste någonsin...
  6. Portugal: erm... Alice i underlandet wannabe?
  7. Island: hon ser ut som en av mina barbie-dockor jag hade när jag var liten, vacker. Men det viktigaste är ju att kvinnan faktiskt kan sjunga! Jag gillar den här låter skarpt.
  8. Grekland: jag vet inte vad jag ska säga, människan är ju bara för mycket, och tröjan är lite för kort..jag kan se din mage...
  9. Armenien: BIG NO NO!
  10. Ryssland: I år lär ni ju inte vinna. usch vilken dålig låt!
  11. Azerbaijan: Sorry grabben, inte tillräckligt bra.
  12. Bosnien&Herzegovina: Plagiat, plagiat och ännu mer plagiat! SKÄMS!
  13. Moldavien: Jag sitter och stör mig på dansarna.. fånigt värre, men nu var det ju sången som skulle bedömas.. jag skulle gärna vilja veta vad hon sjunger.
  14. Malta: Kvinnan har en sån mäktig röst! hon ger mig gåshud!
  15. Estland: även här nyfiken på vad texten betyder, men den berör mig i alla fall.
  16. Danmark: han låter precis som Ronan Keating, och låten är väl okej, men jag skulle inte vilja se den vinna. Den passar sig bäst på radio. Min svärfar tror att han precis varit ute och ridit, för han står så jävla bredbent.
  17. Tysklans: fula byxor. Det som gjorde mig mest glad var den ursnygga Dita Von Teese!
  18. Turkiet: Nej. Nej. Nej.
  19. Albanien: Hur tänkte man här?
  20. Norge: Jag gillar egentligen inte texten, men killen är ju så söt! och musiken är ju verkligen helt fantastisk, man vill ju bara dansa!!!!!
  21. Ukraina: EEHHH!? varför ska de förstöra hela numret med konstiga kläder och halvnakna karlar??? hon är INTE bra någonstans.
  22. Rumänien: jag sitter och oroar mig för att kvinnans bröst ska hoppa ur klänningen.. de ser ut att vilja komma ut. Ingen bra låt.
  23. Storbritanen: jag älskar dig Andrew, men det här är eurovision.. den skulle passa perfekt i en av dina musikaler.
  24. Finland: hjälp? jag kan verkligen inte lyssna på den här typen av musik.
  25. Spanien: klämkäck, gillar hennes hår.. mer än så är det inte.
Nu mina kära vänner är det bara att  vänta och hålla alla tummar och tår för att det ska bli en bra låt som vinner.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: