Sol och hasselnötlatte = sant.

Idag gjorde jag det igen, jag gick inte till skolan.
Det gick bara inte, det fanns inte en gnutta motivation i min kropp efter en natt utan sömn.
Jag missade "bara" en lektion.
När jag var mindre och var "sjuk" och var hemma från skolan så fick inte jag gå utanför dörren, för hade man inte varit i skolan fick man inte gå ut alls.
Men nu när jag är någorlunda stor så tillät jag mig själv att gå in till stan med T.
Vi letatde huvudbonad till mig, då jag till o från känner mig obekväm med mitt nyrakade hår.
Det verkar väldigt inne med sjalar just nu, för vart vi än kom så fanns det bara sjalar.
Och idag har vi konstaterat att jag INTE passar i sjal, så vi gick därifrån.
Vi gick och drack latte på en uteservering och studerade människor som försökte titta diskret på T:s hår (som tydligen är SÅ uppseendeväckande).
Sedan köpte jag nya solglasögon eftersom Lowe böjde sönder mina favoritbrillor, och så lite hårspray så jag får styr på min lugg.
På eftermiddagen lämnade jag Ellioth på kyrkis och gick sedan hem och tokpluggade i 1,5 timme tills jag var tvungen att hämta Lowe för att sedan gå och hämta Ellioth.
När vi kom hem unnade vi oss en varsin glass och busade runt.
När Martin kom hem tyckte han att vi skulle åka till svärisarna, så vi åkte och handlade lite och åkte iväg.
Nu sitter jag här i skogen och är rastlös, mörkret faller på och det är snart dags att försöka sova.

Zsa Zsa Zsu....

Kommentarer


Postat av: Lotta

Hur mår dina blommor då?

2009-05-20 @ 22:45:30
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: