Hemma på våran gata i stan.


Detta är våran lilla kreation som vi är mycket stolta över.

Idag vaknade barnen jättetidigt, de har en tendens att göra det på helgerna..
Vi åt en rejäl frukost och gjorde oss i ordning för shopping på Bergvik.
Där köpte vi riktigt ordentliga vinterkläder och vinterskor.
Vantar, långkalsonger, strumpor och kalsonger.
Vi var effektiva och lämnade affärerna en timme senare, och några tusenlappar fattigare.

Vi tog en sväng till farmor och farfar för att testa nya utekläderna.
Högsta betyg än så länge.
Ellioth och Lowe hjälpte farfar att samla upp löv med gräsklipparen, mina små bönder.
Jag tittade på när Martin bytte däck på bilen, han lyckades utan skador denna gången.
Sedan höll jag på att frysa röven av mig så jag gick in och parkerade mig framför vedspisen.

Lite senare på väg hem köpte vi med lite kinamat och hade mysmiddag.
Efter maten friserade vi våra barn med trimmern, icke uppskattat.
Prinsarna sover sött och jag ska ta en kopp te här i mörkret.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: