Plötsligt händer det.

Jag har ju glömt att berätta om min och Martins märkliga eftermiddag igår.
Han hämtade upp mig efter skolan så att vi kunde åka och handla.
När vi kommer till ICA Maxi är det kolsvart, strömmen i halva Karlstad har gått, och varit borta i 1,5 timme när vi kom dit.
Vi tänker inte stå och vänta som två fån utan åker och köper lite mer paket till Lowe på barnens hus.
Men när vi kommer till en rondell så får bilen längst fram i "kön" motorstopp, och vi kommer ingenstans på ett par minuter.
Vi fick lite leksker till slut.
När vi åker tillbaka till maxi efter 40 minuter är strömmen tillbaka.
Vi handlar och handlar, och när kundvagnen är full och vi ska gå mot kassan då slocknar halva Karlstad igen.
Jag var så frustrerad, och det var nog alla som jobbade på Ica med.
Denna gången blev det inte så långvarigt som tur var.
Slutet gott allting gott.

Idag är det två år sedan våran lilla Lowe föddes.
En spännande förlossning må jag säga, det är första och sista gången i mitt liv som jag har varit hög.
Han fick paket i morse och storebror Ellioth blev jätte avundssjuk, så ikväll när Lowe fick resten av sina paket fick Ellioth ett också, men det dög självklart inte.
Han försökte hela tiden sno Lowes nya leksaker, och då skrek Lowe..osv...

Nu är alla äntligen lika inför Gud ♥ , det var väl tamejtusan på tiden.
Äktenskap för alla.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: