Helgen kom & helgen gick.

Den här helgen har gått alldeles för fort.
Jag har suttit med näsan i min engelskabok i stort sätt hela helgen,
vilket betyder att jag inte har hunnit plugga till provet i biologi i morgon.
Jag får inte tiden att räcka till.
I förmiddags städade vi, sedan skjutsade vi Ellioth till en kompis kalas.
Under tiden han var på kalas inhandlade jag lite kläder som magen kan växa i.
På eftermiddagen var vi ute och lekte med barnen lite och sedan lagade vi en god söndagsmiddag.
Barnen somnade helt utmattade, nu är det bara Martin och jag uppe.

Idag fyller min mamma år och det känns så tråkigt att inte kunna vara hemma hos henne då.
Förhoppningsvis kommer vi åka ner om ett par veckor så jag får se föreställningen hon spelar i.

I morgon drar en ny skolvecka igång och just idag känner jag mig inte motiverad alls.
Jag har lyckats fixa en läxa i helgen, nämligen att läsa ut engelskaboken.
Biologin får jag helt enkelt offra.

Godnatt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: