Helgen som gick.

Jag var så glad i fredags för att det äntligen började närma sig helg.
Men den här helgen har inte alls varit speciellt tillfredställande.

Helgens lärdom 1: Det är svårt att klippa får som inte vill bli klippta.
Helgens lärdom 2: Försök inte sätta dit FRÄMRE bromsklossar på bakhjulen.
Helgens lärdom 3: Slå dig inte på lillfingret med en hammare så att lillfingret blir dubbelt så stort, och blått..lila.. (nej inte jag, Martin).
Helgens lärdom 4: OM du mot all förmodan slår dig själv på lillfingret med hammaren, sparka då inte i ren frustration på ett bildäck, det gör att din fot blir blå och svullnar upp...
Helgens lärdom 5: Gå inte ut i skogen och plocka svamp om du har foglossning.

Det sammanfattade helgen ganska bra.

Idag försov vi oss, igen.
Jag ska ALDRIG mer lita på att Martins väckarklocka ringer.
Från och med nu ska jag sätta min egen klocka.
Idag har jag varit i min egna lilla värld i skolan, jag har varit som i en dimma, försökt att lyssna och koncentrera mig.
Jag hoppas på en bättre dag i morgon.
Barnen var i alla fall jätteglada över att få komma till dagis.
Efter skolan åke Martin och jag och storhandlade, sedan hämtade vi barnen på dagis.
Nu sover de små liven, helt utmattade efter denna måndag.

Lowes ordbok: Uffe = Ketchup.

Ellioths film: http://www.youtube.com/watch?v=ja8_x1Wq6l4

Jag ska idag också be om ursäkt till Alla Tiders Kyrka för mitt stora, dumma, oförlåtliga uttalande.
Jag är en klant med stor käft.
Det mest pinsamma är att jag själv avskyr människor som öppnar käften utan att veta vad de pratar om.
Och så gör jag samma sak själv.
Jag hoppas verkligen att ni kan förlåta mig.
Jag är bara människa, och just nu håller jag på att skämmas skallen av mig om det gör saken bättre.
Än en gång så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Nu ska jag försöka pilla i mig något som kanske kan stoppa mitt illamående.
Toodles.


Kommentarer


Postat av: Jossan

Ursäkten godtas :D <3

2009-09-21 @ 20:39:18
URL: http://chozzzan.blogg.se/

Postat av: Julia

hehe söt du är gumman, vi förlåter dig alltid ;) you know it <3

2009-09-21 @ 22:05:15
URL: http://gnisslia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: