Onsdag.

I morse vaknade jag av väckarklockan och ville inget annat än att ligga kvar, men hade jag gjort det så hade jag försovit mig, och det behövs inte mer den här veckan.
Jag fixade mig själv innan jag väckte upp de andra, fixade till dom lite och skickade iväg dom.
Jag njöt av att äta frukost alldeles själv, det var så tyst, och jag hann ju läsa tidingen som jag betalar dyrt för varje månad.
Jag tog en tidigare buss in till stan för att möta min finaste vän (alla kategorier).
Vi köpte kaffe på pressbyrån och gick till skolan och fikade.
Fler och fler joinade våran lilla mysstund innan matten, och vi hade kul, nästan lite för kul....
På mattelektionen jobbade vi hårt en stund, sedan var vi ett par stycen som ballade ur.
Jag fick skjuts av T hem, det var snällt, för min rygg dödar mig.
Jag försökte plugga lite när jag kom hem, men tröttheten slog mig med en slägga i huvudet så jag vilade lite.
Martin slutade lite tidigare idag, så vi kunde åka ut till svärisarna och byta bromsklossar, ordentligt denna gången.
Det lyckades, utan skador.
När vi kom hem somnade Lowe först, Ellioth fick lite kvällsmat sedan somnade han också.
Jag har suttit på min feta röv i soffan hela kvällen, jag känner mig uppgiven över skolan och vill bara sova.
Jag vill gå i ide.
Jag har blivit så tjock om magen så i helgen måste jag köpa nya kläder, jag vill inte frysa i vinter.

Dagens kommentar 1: Ellioth utbrister i bilen: "jag vill inte gifta mig med tjejer!! jag vill bara gifta mig med pojkar!"

Dagens kommentar 2:
Martin frågar Ellioth:
- har du haft kul hos farmor och farfar?
- Ja.
- Det har inte jag (crossen har slutat fungera...redan).
- HAHA, där fick du så du teg!



"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: