Skallebang.

Någon vill mig tydligen ont idag.
Nyss hade jag skrivit färdigt dagens blogginlägg och vad händer?
Jo, programmet stängs ner.
Idag var det också min enda lediga dag sedan skolan började, och jag lyckades få världens huvudvärk som har hållt i sig hela dagen.
Det är så otroligt stressigt i skolan, jag vet inte själv vad jag heter längre.
Idag har jag bara lyckats slutföra en uppgift, bättre än ingen eller?
Jag önskar jag bara kunde stanna tiden för ett par timmar, jag hinner inte med längre.

Humlan och mina andra två pojkar mår i alla fall jättebra, tur det.
De är så snälla och fina och jag älskar dem något så otroligt.
Martin har lyckats dra på sig en förkylning, det enda jag hör just i denna stunden är hans snörvlande näsa.

Nu måste jag och Humlan gå och lägga oss om vi ska orka med morgondagen.
Snart tar vi helg.

"Det finns mycket som vi skulle kasta ifrån oss om vi inte vore rädda för att andra skulle plocka upp det."

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: