Brand?

På gymmet körde jag stenhårt idag, när jag väl kom dit var jag taggad till tusen!
När vi hade 15 minuter kvar av passet slutade musiken att spela och det började tjuta i lokalen.
Vi stod där som förvirrade, svettiga fullblod under ett trav och undrade om det var brandlarmet eller inte, det lät nämligen inte som ett brandlarm.
Men efter några sekunder säger en mansröst i högtalarna "en brand har lokaliserats i byggnaden, var god lämna byggnaden via närmsta utgång, ta inte hissen".
Dem utrymde alltså hela löfbergs lila arena.
Vi stod ute i kylan i träningskläder tillsammans med massa FBK-spelare och hackade tänder.
Efter ett par minuter fick vi i alla fall komma in igen.
Jag plockade undan mina saker och gick hem.
Nu sitter jag och käkar lite lunch och funderar vad jag ska hitta på idag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: