Dag 25 - En första.

Jag har ingen aning om vad det betyder att jag ska skriva om, så jag kommer att skriva om ett besked jag fick idag.
Den mycket positiva nyheten är att jag kom in på den fristående kursen jag mest av allt vill gå.
MEN den är i linköping, och eftersom jag inte vill offra fler av mina drömmar så måste jag på ett eller annat sätt flytta hem till Norrköping.
Frågan är hur det här ska gå till.
Vi vet inte om Martin kommer få jobbet han sökt i Norrköping och jag vill inte flytta ifrån barnen.
Så just nu vet jag varken ut eller in, jag är glad och nere på samma gång.
Ska jag och Martin behöva bo ifrån varandra igen?
Hur gör vi med barnen, boende och ekonomi?
Vad ska jag göra?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: