Framtiden.

framtiden
Jag kan inte tänka klart och får inte mycket respons från karln.
Varför känns det som om allting är mitt fel?
Ska inte jag få studera? Ska jag stanna kvar här i värmland, sitta på mitt feta arsle och vara arbetslös för att vi inte kan kommunicera och försöka lösa det här till det bästa!?
Jag vill verkligen flytta, och jag hoppas och tror att jag kommer in på det jag vill till hösten också.
Men vad händer om han inte får jobbet? ska jag bara ge upp mina drömmar och flytta tillbaka till värmland igen för att han måste jobba kvar?
Vad är rätt och vad är fel?
Jag har verkligen ingen aning just nu.

Kommentarer


Postat av: Johanna

Follow your heart ;)

2010-12-10 @ 00:15:00
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Marcus Å

Jag tror absolut det finns tjejer som har varit lika osäkra som mig, det tvivlar jag inte på. Det är dock väldigt intressant att höra hur folk tycker och tänker kring det jag skrev om. Hur träffade du din kille till exempel? :)



Och du, när du bestämmer dig för hur du ska göra nu så följ ditt hjärta.

2010-12-10 @ 08:37:40
URL: http://slipsens.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: