Plötsligt händer det.

Jag är precis hemkommen från mitt bedömningssamtal.
Det var jobbigt och befriande på samma gång, det suger så mycket energi ur en.
Att rota i det förfluta gör ont, men om man inte gör det är det svårt att hitta lösningar på mina problem.
Kvinnan jag träffade idag var helt underbar, en sådan kvinna man önskar man hade i sitt liv.
Jag är redo för en förändring.
Tyvärr är väntetiden på deras enhet 9 månader, kunde dem inte slagit mig i huvudet med ett basebollträ i stället.

Kommentarer


Postat av: Anonym

Desse dofter ja ;) Vad är det som du väntar på? (om jag får fråga?) kram och kul att det gick bra!

2010-12-08 @ 12:11:12

Postat av: JOHANNA

JAG ovan :)

2010-12-08 @ 12:11:51
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: fine

bedömningssamtal, vad är det?



Ja vi träffades på Lunarstorm av alla ställen, för 7 år sedan. Pratade på msn i 6 månader och sedan träffades. Sen dess är det vi =)



Är ni också ett internetpar?

2010-12-08 @ 19:43:21
URL: http://fine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: