Varför är det så?

Människor som inte har träffat min man brukar ha förutfattade meningar om hur han ser ut.
Dem brukar tro att han är lång, muskulös, tatuerad och piercad.
Varför tror folk det?
För att jag är kort, tjock, tatuerad, piercad och har rakat hår?

Min man är lite längre än mig och jag är bara 1,68 (egentligen 1,67 och en halv men när jag gjorde mitt pass fick jag välja 1,67 eller 1,68..haha..).
Han har smal som en pinne och lägger inte på sig trots dåliga vanor som chips och choklad.
Han har inte en enda tatuering eller piercing.
Han pratar inte lika mycket som jag, han är en datanörd och jobboholic.
Jag älskar människan så det gör ont.

Kommentarer


Postat av: Lilitha

Ja, det är kanske olikheterna som gör er till det perfekta paret. Leve kärleken... Kraaam Lilitha

2010-12-03 @ 00:22:10
URL: http://lilitha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: