Blogg.

Igår kikade jag på listan över mest lästa bloggar på blogg.se för att se lite vad det är människor vill läsa om när de väljer att spendera tid på att läsa om andra människors bravader.
Jag hittade ett långt inlägg som handlade om sex före äktenskapet.
Den här tjejen kan inte ha varit på sina svenskalektioner allt för ofta.
Jag påstår inte att jag skriver perfekt, säkert långt ifrån,
men jag har aldrig läst en så osammanhängande text förut.

Därefter gick jag in på Kissies blogg,
och jag förstår egentligen inte själv varför jag gjorde det,
för jag blev bara upprörd.
Läser man bloggar för att bli upprörd?
Eller är det av ren nyfikenhet?
Vad gjorde jag där!?
Det är ju inte många snälla kommentarer hon får,
men ändå fortsätter folk att återkomma till hennes blogg.
Man kan ju inte säga annat än att hon är rätt bra på att marknadsföra sig själv.
Jag är dock inte hennes största fan,
och jag kommer nog inte gå in där en gång till.
Kanske.

Vad vill ni läsa om?
Även om jag i många sammanhang avskyr ordet integritet så är det något som jag tillåter mig själv att ha när jag bloggar.
Det finns en gräns för vad jag delar med mig av.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: