Hitta på något eget.

Än en gång har musikindutrin gjort mig sur.
Kommer ni ihåg Snook?, en duo med två killar, Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros.
Oskar slog för ett tag igenom som soloartist och även om jag vanligtvis inte lyssnar på den sortens musik så har hans melodier fastnat i mitt huvud.

Nu har även Daniel valt att göra solokarriär, men här uppstår problemet.
Idag spelades hans singel på radio och det lät precis som Oskars musik.
Snook splittras och de gör karriär genom att låta som varandra?
Det är jättebra att man låter sig inspireras,
men de kan ju lika gärna bilda band igen eftersom de gör precis likadan musik.


Lika sur blev jag när jag såg Christina Aguileras video till "not myself tonight" för en tid sedan,
är det bara jag som tänker härmapa?
När jag ser den videon kommer jag osökt att tänka på Lady Gagas video till "bad romance".
Den kvinnan är ett geni, försök inte ens att härma henne.


Kommentarer


Postat av: emily

Vet du att jag med har tänkt på det.. Liiite irriterande att hon ska försöka vara som gaga. Finns bara en och hon e gryM!

2010-06-20 @ 00:14:55
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: