På vift.

Jag och och mina älsklingar har varit på vift hela helgen,
det har varit skönt att slippa vara i stan ett tag.
Igår blev det en tripp till Eskilstuna för att köpa en ny cross till stora sonen
och hälsa på en fantastisk vän för att sedan köra tillbaka till stan.
Idag har vi varit utomhus hela dagen hos svärföräldrarna.
Jag låg på en filt på gräset med slutna ögon och hörde barnens skratt när de hoppade studsmatta,
och kom osökt att tänka på en fin sak Madicken säger:
"Idag känner jag livet i mig".
Det var precis så det kändes.
Jag kände verkligen livet i mig.
Jag är så lyckligt lottad som har min lilla familj.

Ikväll har jag suttit och pysslat med lite hemligheter.
Jag är glad att jag har så mycket att pyssla med för tillfället,
det är bra att sopa undan onödiga tankar för en liten stund.
Allt går dock inte felfritt för tillfället,
men jag hoppas att det kommer att lösa sig om en dag eller två.


Nu början en ny vecka med nya möjligheter.











Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: