Dag 11 - Mina syskon.

Storasyster: Min storasyster är nio år äldre än mig. När jag var liten hade jag ingen personlig relation till henne eller vad man ska kalla det. Vi var ju inte riktigt i samma fas i livet, när jag lekte med barbies träffade ju hon killar och tjuvrökte.
Nu är det stor skillnad, vi har aldrig varit så nära som vi är nu.
Vi fick våra första barn med 1,5 års mellanrum och vi började umgås.
Min storasyster är helt underbar och superbusig. Hon ställer alltid upp på mig och det är ofta henne jag vänder mig till när jag behöver prata.
Nu när det är så många mil mellan oss ringer vi till varandra hela tiden.

Storebror 1: Min äldsta bror är sju år äldre än mig. Det är väl lite som med min storasyster att vi inte hade någon tight relation under våran uppväxt. Det var bara roligt att reta honom när han hade tjejer på rummet!
Jag trivs väldigt bra med min storebror, han är en sådan fin kille!
Han ser ganska hård ut på utsidan men är en riktig mjukis på insidan.
Han är väldigt generös och omtänksam.
Jag blev så glad när jag fick veta förra veckan att han gått ner på knä och friat till sin sambo!

Storebror 2: Min näst äldsta bror är bara fyra år äldre än mig. När vi var små var jag hans offer för diverse elaka saker. Han mutade mig, retade mig och fuskade alltid när vi spelade spel.
Ibland fick jag i alla fall vara med och leka med hans vänner.
Idag har vi en bra relation till varandra. Han är en ganska virrig men helt underbar människa. Det finns inget ont i honom, han är en sådan där rolig prick som man gärna vill ha med sig på fest och jag är glad att han är min storebror. Han är helt fantastisk med mina barn och han är gudfar åt min minsta pojke.

Lillasyster: Min lillasyster är två år yngre än mig. Det har alltid varit hon och jag. Det var ju bara några dagar sedan jag hyllade henne på mig blogg, men jag skriver gärna fina saker om henne igen.
Hon är min lillasyster och bästa vän, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Hon bryr sig så mycket om andra att hon ibland glömmer bort sig själv. Hon är glad, positiv och en framåtsträvande tjej som inte låter någon sätta sig på henne.
Jag gör vad som helst för min lillasyster.

Jag älskar er.

Kommentarer


Postat av: lovisa

sv: jasÅ?:( då du får ångest vad är det för symptoM?

2010-11-25 @ 21:11:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Postat av: storasyster

Åhhhh...snyft...tack

2010-11-25 @ 21:36:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: