Dag 15 - Mina drömmar.

Jag väntar på att julgodiset i köket ska stelna, så jag passar på att blogga lite!
Mina drömmar.
Är det mina framtidsdrömmar eller mina nattdrömmar?
Min blogg, jag väljer.

Mång av mina drömmar har redan slagit in.
Jag har tre underbar barn, jag är gift med en underbar man och vi har allt vi någonsin kunnat önska.
Men jag drömmer ändå om mer saker.
Jag drömmer om att studera på universitetet, få ett stimulerande och personutvecklande jobb där jag skall komma att trivas i många, många år.
Jag vill arbeta med kommunikation, helst inom media, reklam och sånt.
Jag vill arbeta mycket i skrift men jag kan gärna leda projekt där jag kan få vara ett ansikte utåt.
Jag drömmer om att få stiga in på ett kontor på morgonen med en rykande latte i handen och börja leda dagens arbete.

Jag drömmer om att få flytta hem till Norrköping där min familj finns.
Jag drömmer om att få vara ekonomiskt oberoende av Martin.
Jag drömmer om en trygg framtid för mina barn.
Jag drömmer om en framtid med fler barn, och kanske en liten hund.

Jag drömmer om väldigt mycket.
Men jag vill inte göra ett milslångt inlägg just nu...

Kommentarer


Postat av: Anonym

Vad gott med julgodis. :P

2010-11-29 @ 19:20:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Postat av: Britta Bloggar

vad fint!

2010-11-29 @ 20:01:42
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

Det låter som fina drömmar! drömmer faktiskt liknande. hoppas på uppfyllelse:)

2010-11-29 @ 20:35:52
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: