Dag 7 - Min bästa vän.

Min lillasyster är min bästa vän.
Hon vet precis allting om mig och vi har delat nästan allting i livet.
Hon vet precis hur hon ska få mig att le och må bra när jag mår dåligt.
Eftersom avståndet gör att vi inte kan ses så ofta pratar vi ofta i telefonen med varandra, hennes röst gör mig lugn. Hon är en väldigt duktig sångerska och har sjungit på alla mina barns dop och på mitt och Martins bröllop.
Det finns inget ont i min lillasyster, hon ställer alltid upp för andra människor, hon har ett stort hjärta av guld.
Jag älskar dig så otroligt mycket lillasyster.
jagälskardig

Kommentarer


Postat av: felicia

Åh, vad fint! Precis så känner jag med för min syster. Vi måste haft en himla tur?

2010-11-21 @ 20:06:45
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Postat av: frida

ja emma är bäst och otroligt duktig på att sjunga det va därför jag ville att någon utav er helst boda skulle sjunga på Noahs dop =) men eftersom du tyvär bor så långt bort så blev det bara emma och det va fantastiskt =))

2010-11-23 @ 00:23:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: