En klump i magen och ett konstigt humör.

Igår kväll hade jag verkligen laddat för mys, men tji fick jag.
Martin var tvungen att jobba, på sin födelsedag, på en lördag.
Jag gav upp när jag sett klart filmen på tv, försökte sova, men som vanligt lyckades jag inte.

Idag mår jag inte bra alls.
Det är tusentals tankar som bara susar omkring i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska sortera dem.
Till råga på allt tänker herrn i huset åka och fiska snart och jag kommer bli ensam med barnen.
Jag är alltid ensam med barnen, så det är ju inte något konstigt med det egentligen, men jag skulle verkligen behöva extra mycket kärlek idag när den där stora klumpen i magen inte vill försvinna....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: