En tråkig dag.

När vi fått iväg barnen till skola/dagis i morse och det bara var Theodor och jag kvar hemma blev det jättetyst, nästan olidligt tyst.
Martin var sjuk förra veckan och man blir ju lite bekväm och bortskämd av att ha honom hemma.
Theodor kröp omkring och pysslade med sitt och jag har bara suttit och grubblat över stort och smått.
När jag sedan lyckades tappa ut ungefär 150 tandpetare på golvet ville jag bara lägga mig ner på golvet och gråta som ett barn, men det var ju bara att börja plocka upp dem i racerfart eftersom Theodor tyckte att han skulle hjälpa till...
Idag har inte varit en bra dag, men alla barnen har varit snälla och fina, det tackar vi för.
I morgon ska bli en bättre dag.
Älskar er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: