Felaktigt tänkande.

Jag har börjat få dåligt samvete när jag äter, vilket är oerhört dumt eftersom jag vet att man måste äta rätt och regelbundet när man tränar.
Men jag kan inte hjälpa det, det känns som om jag går upp två kilo bara av att titta på maten...

Idag när vi gick ut från ica maxi höll jag på att krocka med en tjej som såg mer ut som ett skelett.
Det fanns inte ett gram fett på hennes kropp och ögonen var helt insjunkna.
Nu har ju inte jag en aning om varför hon var så smal, men det var läskigt ändå.

Kommentarer


Postat av: Emily

Det finns en tjej som tränar där jag tränar och man ser att hon är anorektiskt och jag tittar alltid på henne, känns som jag ser hur ho nskriker efter hjälp. Hon ser inte ens lycklig ut när hon tränar, hon ser mer besatt ut. Det är så jävla sorgligt..

2010-11-12 @ 19:08:09
URL: http://agressia.blogg.se/

Postat av: patricia

jag tror att det tänkandet är ganska vanligt när man har börjat träna och tänka på vad man äter.

Det är tur att så många ändå som vet att det är fel att sluta äta.

Men tanken är inte ovanlig.

Jag tycker att du är skit duktig som håller på och kämpar som du gör.

Både du och Emma.

Jag ligger bara på soffan och degar som vanligt.

Hittar inte glöden.

Kram

2010-11-12 @ 19:57:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: