Fönsterlav.

Sist jag jag var nere i källaren struntade jag i att ta med alla julsaker upp, jag tog bara med ljusstakarna.
Idag måste jag tyvärr knöla mig in i det proppfulla förrådet och hitta fönsterlaven jag sparat sedan förra året.
Det heter fatiskt inte vitmossa, bara så ni vet, det heter fönsterlav.
Det var våran biologilärare VÄLDIGT noga med att påpeka en sådär 76900 gånger under en termin.
Det känns ju bra att han lyckades lära mig någonting i alla fall, trots att vi inte kom så bra överens.
Har ni lyckats pyssla färdigt hemma inför advent?

Kommentarer


Postat av: Emily

jag är SÅ färdig!

2010-11-26 @ 15:55:50
URL: http://agressia.blogg.se/

Postat av: Sara

Jag va o skulle handla mossa ;) och massa annat rolig och när ja står där ringde Koffe och behövde bilen akut för att åka o jobba. Så det va bara o åka hem igen...

Annars är det inte mkt julpynt kvar :)

2010-11-26 @ 17:17:24
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: