Fredag morgon.

Det är en kall morgon och jag sitter och dricker kaffe.
Jag drog iväg ett sms till min mamma och frågade om hon ville komma hit i helgen,
känner att jag behöver stöd.
Hon är snart på väg.
Det ska bli skönt att hon kommer, tänkte att hon och jag kunde hitta på något själva i morgon, kanske inhandla några julklappar till barnen eller bara ta en kaffe i någon galleria..bara hon och jag.

Jag kommer nog inte kunna komma över det som hände igår, jag har gråtit hela morgonen.
Men livet bli aldrig som man tänkt sig och jag försöker ge mig själv en rejäl spark i arslet så att jag kan tuffa till mig lite och bli positiv.
Men jag tror ni kommer att få ha tålamod med mig.

Kommentarer


Postat av: Sara

vad har hänt?

2010-11-26 @ 11:02:55
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/

Postat av: Anonym

Önskar dig en underbar fredag och hoppas att du får egentid med din mamma. Vet inte vad som bekymrar dig, vill bara säga att efter regn kommer sol ;)

2010-11-26 @ 12:22:36

Postat av: Li

jag känner bara efter att ha läst detta inlägg att jag vill skicka dig en kram!

så kram på dig!

2010-11-26 @ 17:40:49
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: