Lång dag.

Den här dagen har kännts evighetslång.
Nya bättre tag i morgon.
Jag har precis kommit hem från ett zumbapass, första gången jag testade det.
Dagens lärdom: ställ dig inte längst bak om du är kort.
Jag såg nämligen bara överkroppen på instruktören vilket resulterade i att jag gjorde mina egna rörelser i min egna lilla värld längst bak i lokalen.
Men det var uppfriskade.
Nu sitter jag och mumsar på morötter och gurka och funderar över om jag kan komma på något mer att blogga om senare.
Förslag? frågor? kom igen!!

Kommentarer


Postat av: Li

om jag inte ser instruktören, då brukar jag härma någon som står framför.

Var det rolig träning annars, jag har varit så sugen på att testa! =O)

2010-11-23 @ 14:19:56
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: