Lördag.

Barnen valde att gå upp tidigt, motvilligt släpade jag mig upp ur sängen.
Theodor, som tror att han kan gå, ville bara gå...vilket resulterar i att han blir frustrerad när han inte kan själv.
Dem stora ville ha frukost, men dem åt inget.
Barn är lustiga på det sättet.
När jag fått i mig en kopp kaffe gjorde vi oss i ordning.
Martin och barnen skjutsade mig till gymmet och så fortsatte dem hem till svärföräldrarna.
Passet var grymt jobbigt idag, träningsvärken sedan igår gjorde det inte lätt.
Fick lite skäll av tränaren, hon tyckte att vila var att rekommendera mellan passen, eller "aktiv vila" som hon sa. Varför heter det aktiv vila? hur vilar man aktivt? (jag vet var det är, tycker bara det låter fånigt).
Nu har jag tagit tag i resten av städningen här hemma, familjen har inte kommit hem än och jag tycker att det blev lite väl tyst och ensamt nu.
Ikväll har jag tvättjänst, förutom det ska jag inte göra ett jota.
Om ni funderar över något, vill fråga något är det bara att fråga, känner för att svara på frågor.
Älskar er.

Kommentarer


Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-14 @ 00:47:19
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Postat av: Anonym

Barn är roliga ibland...

2010-11-14 @ 10:51:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Postat av: Becca

sv: sådär ja nu va frågestunden avslutad och svaren ligger uppe på bloggen nu ;)

det va så många frågor så jag delade upp de på två delar så är inte din fråga med idag kommer den med imorgon :D



allt bra idag annars?? :D

2010-11-14 @ 12:27:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: