Pryd?

När jag gick på komvux hade jag en jättebra vän (han tycks ha glömt bort att jag existerar nu).
En gång när vi fjantade oss hoppade det ut en massa fula ord ur munnen på mig, då säger han:
"men oj, jag som trodde du var pryd".

Pryd? Jag? HAHA!
Jag är inte pryd för fem öre, det är nog inte så mycket som ni läsare märker av dock.
Men jag tror att människor som känner mig väl kan vittna om att jag är ganska...ja..opryd.
Det här känns som lite fel forum för mig att vara opryd, jag har inte lust att missförstås hela tiden.
Men jag hoppas ni tycker om mig som jag är och att det är därför ni fortsätter att komma tillbaka.

Jag kan nästan provoceras av bloggar som är för ärliga, eller för opryda.
Jag vet inte varför egentligen, det bara är så.
Vissa av dem verkar vara lite "man ska vara som jag är och alla andra är dumma i huvudet".
Dem bloggarna stannar jag sällan länge på.


Kommentarer


Postat av: Marcus Å

Jasså, är det du, din sambo och barn som kommer tillbaka till Norrköping då alltså? :)

2010-11-27 @ 19:33:17
URL: http://slipsens.se

Postat av: Anonym

Jag menade bara att det är du och familj som kommer hem :)

2010-11-27 @ 19:45:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: