Sleepless In Wermland.

Jag gick och lade mig för en stund sedan, men eftersom det slutade med att jag låg och trummade med fingrarna och gjorde konstiga ljud med munnen (och störde min man som ville sova) så gick jag och satte mig i soffan igen.
Så nu sitter jag här i mörkret, det enda ljus jag har är skenet från datorn.
Det finns ingenting vettigt på tv:n så jag sitter och lyssnar på musik och analyserar låttexter...
Hade jag inte varit så mörkrädd hade jag nog gått ut och tagit en promenad, jag känner mig oerhört rastlös.

Kommentarer


Postat av: Johanna

Åh det är tufft när man inte kan sova....;(

Jag har kollatpå den serien i så många år och kan som sagt precis som du inte låta bli att se det om tid finnes dock. Hoppas din onsdag blir fantastisk och att du fått sova lite ;)

2010-11-17 @ 08:12:18
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Lilitha

Bor du i Värmland? Kram Lilitha

2010-11-18 @ 14:32:03
URL: http://lilitha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: