Städa städa varje fredag..

Jag har hunnit med att städa köket, vardagsrummet, hallen och Lowes sovrum.
Hoppas jag orkar ta tag i resten efter att jag har varit på gymmet ikväll, jag kanske kan se på idol samtidigt och blanda nytta med nöje?
Jag har grym träningsvärk efter gårdagens pass, den karln var inte nådig mot oss, men jag har gjort framsteg på corebollen vilket är mycket tillfredställande.

Såhär ser denna träningsveckan ut:
Måndag: cykel 10, easyline ggr 2, och alla andra utvalda maskiner i gymmet (mage,rygg,bröst,ben,arm).
Tisdag:
cykel 10, easyline ggr 2, och alla andra utvalda maskiner i gymmet (mage,rygg,bröst,ben,arm).
Onsag: Vila.
Torsdag: Crosstrainern 10, cykel 30 och coreboll 30.
Fredag: Bodypump.
Lördag: Bodypump.
Söndag: Bodypump.

Jag tror inte det är så farligt om jag tränar nästan varje dag eftersom jag inte är så aktiv på dagarna annars.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: