Torsdag.

Idag har jag inte gjort något speciellt (århundradets tråkigaste blogginlägg).
Hela förmiddagen försökte jag hålla mig vaken med kaffe och lek med lilleman.
Framåt lunch blev jag rastlös och drog ner till gymmet, idag blev det uppvärmning på crosstrainern och sedan cykel 30 och coreboll 30.
Instruktören vi hade idag har jag inte haft förut (eftersom jag sällan tränar på dagtid annars), han var så grymt inspirerande och han peppade oss alla till det yttersta.
I eftermiddags var vi ute med barnen och åkte pulka, Theodor den lille stackaren hängde sig lite för långt utanför kanten och ramlade ur pulkan med huvudet rakt ner i den kalla snön.
Han blev mest förvånad, inte superduperledsen som jag trodde han skulle bli, men jag bäddade ner honom i vagnen i alla fall...
Nu sover alla barnen i sina sängar och jag ska försöka bota min huvudvärk, det blir även lite glögg.
Sedan ska jag lägga upp lite bilder på pulkaåkarna och ta upp ett ämne jag velat skriva om länge...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: