Vaddå skänka pengar!?

Jag gillar inte inte anonyma kommentarer eftersom jag inte kan ge svar på tal!
Jag måste bara dela med mig av en väns historia som hon skrev till mig med anledning av mitt inlägg "välgörenhet eller girighet".
Det är dem här människorna jag inte förstår mig på.

"Ännu roligare är, på tal om Rosa Bandet galan, är att när den sändes fick de problem med växlarna för tävlingen. Då hade de ring till oss på Eniro och varit ursinniga över detta, och min vän talat om för en kund att han kunde ju skänka pengar en annan dag. Kunden hade då svarat ungefär:

"Vaddå skänka pengar? Det är ju en tävling, man kan ju vinna en bil!"


Säger ganska mycket om människor...
"

Kommentarer


Postat av: Martinnatasha

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-01-03 @ 13:10:20
URL: http://martinnatasha.blogocial.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: