Väntan.

Att behöva sitta och vänta på ett besked i tre veckor är inte kul någonstans.
Om mitt livspussel ska kunna bli komplett måste jag ha den här pusselbiten.
Vad gör jag om Martin inte får jobbet?
Efter att han varit på intervjun försökte jag pressa honom på information eftersom han inte berättade någonting om hur det hade gått.
Jag lyckades få fram att han själv tyckte att det hade gått bra och att han börjar vid årsskiftet om det blir av. Själv sitter jag bara och väntar, söker lite lägenheter jag vill ha... men dem försvinner framför näsan på mig eftersom jag inte kan ta någon av dem innan jag vet om vi ska flytta eller inte.
Målet är så nära att jag nästan kan ta på det och jag vill åka och köpa flyttkartonger på än gång.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: