Vem är den skyldige?

Jag brukar ha ganska bra koll på vart jag har mina saker här hemma, ett organiserat kaos kan man kalla det. Men nu vet jag varken ut eller in.
Jag hittar inte min stickning, jag håller på med en filt till Theodor och jag har stickat på den hur länge som helst för att den ska bli stor nog.
När jag var hos mamma senast tog garnet slut och jag tänke att jag fick fortsätta när vi kom tillbaka hit.
Jag är hundra på att jag hade med den i bilen hem, men jag kan inte hitta den någonstans!
Vem har tagit min stickning!!!!

(gammal bild, nu är den mycket längre)

Kommentarer


Postat av: Giz

jobbigt att tappa bort något man jobbatm med så länge:s

2010-11-23 @ 22:49:26
URL: http://SweGizmo.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: